jaghjertaalla

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Carlsson - 28 februari 2012 16:18

Jaha då var andra dan iskolan klar :) Ganska rolig dag faktiskt. 

Först slöjd. Blev nästan klar med min halsbandshängare :) Efter slöjden hade vi rast och efter rasten så hade vi matte. Inte kul. Sen hade vi teknik och det va kul för jag jobba med nathalie :D Sen hade vi engelska. På engelskan tippa vi på film och lyssna på danny och david :) ( amazing och shot it out ) Sen hade vi Klassråd och jag va sekreterare.

Kul dag va? ^^


Men nu är jag iallafall hemma :) Skönt ^^


Räcker det? ;D


Svar: JA


Okej bra! Ha det bra ses kanske ikväll! :DD <3

Av Johanna Carlsson - 27 februari 2012 20:35

Tjenare! ;D


Idag har jag varit i skolan -.-' Det va inte direkt min turdag... Först på idrotten så får jag värsta stora stickan. Sen på lunchrasten så Går min jacka typ sönder... ^^ Kul :)


Men aja det är sånt som händer ^^ Men det va en kulig sak i skolan :) Vi gjorde om allt i klassrummet :D Inte så jättekul kanske...


Nu är jag hungrig. Jag ska snart äta :) Lite sent men jag har varit och drillat så jag kom hem vid åtta... Fast jag är vad att äta sent ;)


Ska äta nu! Seees <3

Av Johanna Carlsson - 26 februari 2012 20:23

Hej :)) Nu är jag hemma. Eller jag hat varit det ett tag nu ^^ Men det är nu jag skriver ;)

När jag kom hem så fixade jag lite på rummet och packade upp min kläder :DD Och så åt jag :) 

Snart så ska jag ta fika innan jag går och lägger mig :) 


Och så är det skola imorr´n :/ Aja går väl de med ;) 



Ha det! ;D <3

Av Johanna Carlsson - 26 februari 2012 10:22

Tjenare! ;))


Idag är det sista dagen på lovet... :(


Jag ska snart åka hem från mormor  och morfar. 4 timmar i bil blir ju kul ^^

När jag kommer hem så ska jag nog ta det lungt och "njuta" av lovet ;))


Imorgon är det skola... Inte kul :/


Ses imorgon!! :DD <3

Av Johanna Carlsson - 25 februari 2012 20:15

Hej!


Nu har jag ätit :) Nu blir det väl att sätta sig och titta på Melodifestivalen :DD

Jag hoppas att Danny går vidare ;))


Ha det :DD <3

Av Johanna Carlsson - 25 februari 2012 17:10

Tjeena!


Nu har jag kommit hem från badhuset :) Jag och Maria va där o det va askul! ;D

Innan vi åkte dig så va vi nere vid sjön och tita när pappa och min morfar fiskade. Dom fick en gädda.


Snart ska jag äta och sen ska jag väl typ titta på melodifestivalen :))


Ha det! :D<3

Av Johanna Carlsson - 24 februari 2012 19:55

Heeej!! :DD <3


Nu har jag ätit. Snart ska jag titta på The voice med mina systrar :DD Det ska bli kul ^^


Ha det! <3 :*

Av Johanna Carlsson - 24 februari 2012 16:49

Heej !! :DD


Har inte skrivit på ett tag men jag ska försöka skriva varje dag nu :)


Men iallafall :) Igår åkte jag till min mormor och morfar. Jag ska åka hem på söndag :)


Idag skulle jag och mina systrar åka o bada i sövsjö ( småland ) men en av dom har feber så jag har bara gjort ingenting...

Just nu sitter jag och spelar Everybody edits :) Det är ett spel på facebook. ( nolife )

Imorgon tror jag att vi ska åka o bada :)


Har inge mer att skriva ^^


Hejdå puss o kram!! :*

Presentation


Det här är jag ;)

Omröstning

Är min blogg bra? ;)
 JA!
 NEJ!
 Njaa....
 Sådär

Gästbok :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Olika :DD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards