jaghjertaalla

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna Carlsson - 29 mars 2012 15:32

Idag har jag varit i skolan :)

Först var det hemkunskap och då gjorde vi smoothie det vas blääcligt!!!


Sen hade vi No/So som vanligt på torsdagar sen hade vi matte och sen hade vi påskpyssel sen åkte jag hem :PP


Nu är jag hemma och sitter vid datan och tittar på tv, har ätit nudlar och varm o'boy och kl 5 ska jag träna fotboll sen skriver jag mer ikkväll :)


Hejdå <3'


Av Johanna Carlsson - 27 mars 2012 20:29

Sorry sorry om jag inte har skrivit på nåra dar... 


Har typ inte haft tid ://


Men iallafall. Idag va jag i skolan. Först hade jag slöjd :) ( trä ) 

Jag håller på med en svart lampa :DD


Sen hade vi matte och jobba men typ tråkiga saker xddd

Sen hade vi teknik och byggde bilar och sån sen hade vi lunch och lunchrast..

Efter det vare engelska. Då titta vi på The Ghost Hunter och den är vidrigt läskig i början!!!! :(((

Sen va det klassråd. Rolig dag va? c: INTE!


Efter det så var jag med tova och vi va typ på skolan ocg sen kom Sebbe och Filip. Det va ju pinsamt :c


Orkar inte skriva mer nu hejdå :) <3'

...

Av Johanna Carlsson - 25 mars 2012 09:05

Det vart någe konstigt med förra inlägget... :/


Men va det snyggt det som jag köpte? :'33


______________________________________________________


Igår när min sofia hade åkt hem och så så städade jag :((


Tråååk...


Senare på kvällen kom våra grannar Chris, Jocke och söta Loge :*



Dom åt och sen gick dom hem vid typ halv 11 :)



Nu har jag inget mer att skriva men skriver väl senare ikväll :)





Hejdå <3'

Av Johanna Carlsson - 25 mars 2012 08:54

Hej :)


Igår då var jag ju i lager 175. 


Vill ni veta vad jag köpte? :D



       








Dom tre köpte jag :)) Fast det svarta










linnet köpte jag i vitt c:





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Av Johanna Carlsson - 24 mars 2012 10:28

Ska jag köpa den? Den kostar 59 :-

 
Av Johanna Carlsson - 24 mars 2012 10:20

Hej :))

Igår va jag på disko.. det va sådär,,


Efter diskot följde sofia med mig hem och då tittade vi på "Jag saknar dig". Den va jättebra, jag har aldrig sett den förut.. :PP


När vi vaknade idag så satte vi på smurfarna. Den har jag inte sett heller c:


Nu ska vi spela spel. Det tror jag kommer bli kul om vi väljer ett roligt spel :PP


Senare idag ska vi till Lager 157. Jag ska köpa 4 eller 5 tröjor tror jag :'33


Nu ska vi spela spel så hejdå! ;DD <3'

Av Johanna Carlsson - 23 mars 2012 19:09

Heii :) 


Idag var jag i skolan... Tråååk xd

Hade typ nån lektion med rektorn sen byggde ett bandymål, idrott, utvärdering och matte..


Slutade kl 20 min över 1 :'33


Efter skolan har jag varit med Pina :D Det har varit kul :) Haha råka skriva kukl xPP


Nu ska vi snart på disco/disko ( stavning )


Hoppas att det blir kul c:


Det sluta kl 11 och då ska soffe följa med mig hem och hon ska sova hos mig tills imorgon :DD


Imorgon ska vi till Lager 157 :)) Det ska bli kul :'33


Ska inte skriva mer nu :(


Hejdå <3' 

Av Johanna Carlsson - 22 mars 2012 18:55

Heii :))


Idag har jag varis i skolan :(( Asså det är astråkigt på torsdagar. 

När vi kommer är det No/So och sen rast. Efter rasten är det No/So till halv 11 då är det matte i 50 minuter. Sen är det lunch. Efter lunchen är det rast/lunchrast. efter rasten är det No/So. Så är det No/So tills vi slutar 10 min över 2... Rolig dag va? ;DD


Men iallafall.

Efter skolan så var jag med Emelie :))

Vi åt spela spel och hoppa studsmatta :'33 Det va ganska kul ;))

Sen bytte vi om till fotbollsträning och träningen börja kl. 5 och sluta kl. 6  


Nu är jag hemma och ska äta som vanligt xPP  Och ska duscha cc:


Orkar inte skriva mer nu,,


Ses, hejdå :33 <3


Presentation


Det här är jag ;)

Omröstning

Är min blogg bra? ;)
 JA!
 NEJ!
 Njaa....
 Sådär

Gästbok :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Olika :DD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards